تازه های نت

تازه های نت

تازه های نت

تازه های نت

تور زمینی باکو از تبریز

تور زمینی باکو از تبریز


تور زمینی باکو از تبریز ( همچنین مشاهده کنید در اینجا تور زمینی وان از تبریز )

تور زمینی باکو از تبریز و شرایط سفر زمینی به باکو


 تور زمینی باکو از تبریز 

برای دیدن قیمت و نرخ تور لینک بالا را لمس یا کلیک فرمایید


قاعدتا یکی از به صرفه ترین و ارزانترین انواع سفر به شهر باکو و کشور آذربایجان، تور زمینی باکو از تبریز است.اما سوال اینجاست که چطور میتوان به صورت زمینی به این شهر زیبا سفر کرد؟ - آیا میتوان با ماشین شخصی به باکو سفر کرد؟ - فاصله تهران و شهر های مختلف ایران تا باکو چقدر است؟ - آیا بهتر نیست که با تورهای زمینی باکو که توسط آژانس های مسافرتی ارائه میشود به این شهر سفر کنیم؟ - بهترین راه سفر زمینی به باکو چیست؟ و .... - این سوالاتی است که ما در ادامه به عنوان کارگزار باکو به بررسی آن خواهیم پرداخت .


آیا میتوان به صورت زمینی به باکو سفر کرد؟

برای اینکه بتوانید به صورت زمینی به شهر باکو برسید،چندین راه وجود دارد.میتوانید از خودرو شخصی بهره ببرید و تا مررز بیله سوار یا آستارا رانندگی کنید و وارد شهر باکو شوید و یا میتوانید با رزرو اتوبوس یا کرایه تاکسی به این مرزها رفته و وارد کشور آذربایجان شوید.راه دیگر این است که تمامی مراحل سفر زمینی به باکو را از طریق رزرو تور زمینی باکو از تبریز انجام داده و با خیال راحت از شهر محل اقامت خود سوار شده و در باکو پیاده شوید.اما برای اینکه بتوانید با ماشین شخصی یا اتوبوس به شهر باکو سفر کنید باید مراحلی را طی کنیدکه در ادامه به بررسی آن میپردازیم.


فاصله زمینی تهران و سایر شهرها تا باکو چقدر است؟

در مجموع کشور ما ایران با جمهوری آذربایجان دارای دو پایانه مرزی مشترک است. در ادامه با این دو پایانه مرزی آشنا می شوید:


۱- مرز آستارا


مهم ترین و پر رفت و آمد ترین مرز برای ورود به کشور آذربایجان در تور زمینی باکو ، مرز آستاراست که در نزدیکی شهر آستارا قرار دارد. از این مرز تا باکو ۳۵۰ کیلومتر راه پیش روی شماست.


ساعت کاری مرز آستارا: 24 ساعته


تبریز تا آستارا 400 کیلومتر

آبادان تا آستارا ۱۳۵۰ کیلومتر

اراک تا آستارا ۷۵۰ کیلومتر

اردبیل تا آستارا ۷۰ کیلومتر

ارومیه تا آستارا ۶۰۰ کیلومتر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.